07 grudnia, 2013

Przeprosiny

Chciałam bardzo, ale to bardzo Was przeprosić i zarazem podziękować Dominice. Za rozdział.który nie dałam rady napisać, ponieważ nauka i nie mam na nic czasu. Dominika wyskoczyła z inicjatywą napisania rozdziału, za co bardzo jej dziękuje, bo gdyby nie ona ten rozdział by się nie ukazał. Bardzo was przepraszam, zawiodłam was pewnie. Czasem mam dość tej nauki, tego wszystkiego ale staram się wszystko ogarniać. Mam nadzieję że mi to wybaczycie i następny postaram się wam napisać, znajdę troszkę czasu.  Teraz jeszcze te święta, ale postaram się to zrobić dla was. Bardzo was kocham i dziękuje że czytacie i pytacie się o niego, to znaczy że wam zależy. Jeszcze raz dziękuje Dominice, bardzo ją kocham. Do następnego rozdziału.
                                                               Ula

10 komentarzy:

  1. Rozumiem masz dużo nauki :) Matura to nie przelewki Kocham was dziewoje xd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham was dziewczyny . Uczcie się pilnie i wracajcie z nowym rozdziałem jak najszybciej :)
    W wolnych chwilach:
    NIEBEZPIECZNY MORDERCA I SŁODKA STUDENTKA. CO STANIE SIĘ, GDY ICH ŚWIATY BRUTALNIE SIĘ ZDERZĄ, A ICH MIŁOŚĆ BĘDZIE TOKSYCZNA? Zapraszam do czytania mojego FF pt. "Toxic" , http://fanfiction-toxic.blogspot.com . Mam nadzieję , że Ci się spodoba i zostawisz komentarz xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Awards :) więcej informacji tutaj: http://give-me-your-love-and.blogspot.com/2014/01/liebster-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie mamy konkretnej daty, jak napiszemy to będzie ;) x / @naveai

      Usuń
  5. Ej, a jak bd wakacje to znowu będą rozdziały trochę częściej? A le nawet jak nie to i tak was ubustwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w wakacje będą o wiele częściej ;>

      Usuń
    2. Jak super!!! <3 kocham Was!!!

      Usuń